ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ ՀԵՌԱԽՈՍԱՀԱՄԱՐ
Բեմադրությունը և երաժշտական ձևավորումը՝ Լյուդվիգ Հարությունյանի
Նկարչական ձևավորումը՝ Անտոն Քեշիշյանի
ԴԵՐԵՐՈՒՄ
ՀՀ ժող. արտիստ Խաչիկ Բադալյան- ԱՆԽԵԼՔ ՄԱՐԴ, ՀԱՅՐ
ՀՀ վաստ. արտիստ Սուսաննա Բաղդասարյան – ՄԱՅՐ
ՀՀ վաստ. արտիստ՝ Հովհաննես Հովհաննիսյան-ԱՄՈՒՍԻՆ, ԱՍՏՎԱԾ, ՀԵՔԻԱԹԱՍԱՑ, ՀԱԴԻ
ՀՀ վաս. արտիստ՝ Տիգրան Գաբոյան- ԲԱՐԵԿԵՆԴԱՆ, ԳԱՅԼ, ՀԵՔԻԱԹԱՍԱՑ, ՏՂԱ
ՀՀ վաստ. արտիստ Ռաֆիկ Խառատյան-ԾԱՌ, ՏՂԱ, ՉԱԴԻ-ՄԱԴԻ
Նառա Սանթոյան-ՀԵՔԻԱԹԱՍԱՑ, ՄԵԾ ԱՂՋԻԿ, ԲԱԴԻԿ-ՊԱՌԱՎ
Արմինե Միքայելյան-ՀՈՒՌԻ, ԱՂՋԻԿ, ՓՈՔՐ ԱՂՋԻԿ, ՀԵՔԻԱԹԱՍԱՑ
ՀՀ վաստ. արտիստ՝ Դիանա Մացոյան-ՀԵՔԻԱԹԱՍԱՑ, ՀԱՐԵՎԱՆԻ ԱՂՋԻԿ
Հասմիկ Վիրաբյան-ՀՐԵՇՏԱԿ, ՀԵՔԻԱԹԱՍԱՑ, ՄԻՋՆԵԿ ԱՂՋԻԿ, ԲԱԴԻԿ-ՊԱՌԱՎ
Արսեն Սաղաթելյան- ՀԵՔԻԱԹԱՍԱՑ, ՀՅՈՒԴԻ
Ադելինա Հարությունյան- ՀԵՔԻԱԹԱՍԱՑ, ԲԱԴԻԿ ՊԱՌԱՎ
Արկադի Ղարագուլյան-ԴՀՈԼԱՀԱՐ
Հ.Թումանյանի հինգ հեքիաթների՝ «Բարեկենդանի», «Անխելք մարդու», «Անբան Հուռիի», «Կիկոսի մահի» և «Սուտլիկ որսկանի» հիման վրա բեմականացված «Հե՜յ, ջան, Շաշաստան» երաժշտական հեքիաթ-ներկայացումը բեմադրված է խաղ-թամաշա սկզբունքով՝ դերասաններին մղելով կիրառել խաղային տարբեր սկզբունքներ։ Ներկայացման մեջ գերիշխում է ազգային երգը և պարը, իսկ իմպրովիզացիան հասնում է իր գագաթնակետին։ Դերասանները սայլով մտնում են բեմ և հենց հանդիսատեսի աչքի առաջ կերպարանափոխվում ու խաղում։
Հ.Թումանյանի հինգ հեքիաթների՝ «Բարեկենդանի», «Անխելք մարդու», «Անբան Հուռիի», «Կիկոսի մահի» և «Սուտլիկ որսկանի» հիման վրա բեմականացված «Հե՜յ, ջան, Շաշաստան» երաժշտական հեքիաթ-ներկայացումը բեմադրված է խաղ-թամաշա սկզբունքով՝ դերասաններին մղելով կիրառել ...
ՏԵՂԵԿԱՏՈՒ ՀԵՌԱԽՈՍԱՀԱՄԱՐ